vissa dagar

går det trögt med allting.

idag får jag bara inget gjort känns det som. kan det ha att göra med att molnen står så lågt så man slår huvudet i dem? kanske det är därför jag har så ont i huvudet, förresten.

nu är det dessutom lunchdags. vad har jag gjort idag? gjort färdigt ett förslag till en text, skickat några mail, lagt över lite bilder till datorn och tagit fram en bild som jag skall ha till underlag för en illustration till broschyren jag jobbar med.

bloggat och facebookat lite.

ojsan, det blev ju riktigt mycket när man satte det på pränt.

nu blir det lunch, sedan skall jag göra färdigt ytterligare en text och börja på illustrationen. sedan skall jag åka på sammanträde, då det förhoppningsvis blir lite mer gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0