leka vuxen

katalogen från quill kontorslagret kom just i postlådan med en duns. jag brukar handla ett och annat därifrån, det är ofta bra priser och kampanjer på ett och annat som man behöver i verksamheten.

nu hade de en hel massa bra saker till extrapris. får väl prata med min "inköpare".

jag blev väldigt frestad av dessa kaffemuggar med plastlock. hade jag det, så kunde jag hälla upp mitt kaffe i en sådan och gå ett varv på sta'n och se upptagen ut medan jag drack det. jag har sett på tv hur upptagen man kan se ut när man går på sta'n och dricker kaffe. då kanske folk fattar hur upptagen jag är.

och skulle jag göra det ordentligt så kunde jag ha min bluetooth-snäcka i örat och "prata" i mobilen också. samtidigt. ingen behöver ju veta att det inte är någon som pratar i andra änden. eller också ringer jag upp dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0