dagens aha-upplevelse...

att skynda sig iväg till badet för att beta av ett antal längder i 50-m-bassängen, för att ryggen skall fortsätta vara någorlunda sams. att packa ner handduk och necessär, slänga på sig baddräkt och dra en t-shirtklänning över och cykla de få meterna som tar max 1½ minut. det är ganska mycket folk i staden lagom, man får hela tiden ha ögonen med sig och väja. det är bättre att simma på morgontiden bland pensionärerna (kl 7-7.30), men går det inte så tar man nästa alternativ, när badet öppnar kl 10.

att mitt i bassängen börja fundera på om jag tog med underkläderna som jag tog fram - eller var är de i så fall... simmade färdigt, gick upp och duschade - och inga underkläder i kassen, nej. tur man har nära hem och att klänningen inte var av den kortaste modellen.

underkläderna låg hemma på skrivbordet. skulle ju bara kolla mailen innan jag åkte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0