jag kom igång se'n ...

som jag skrev förut, så hade jag lite svårt att komma igång idag. ringde och ringde ända till fyra och det tutade bara upptaget på det nummer jag hade fått.

mamma ringde igen och frågade hur det gått, och det hade det ju inte.

så jag letade upp ett annat nummer som skulle gå till mottagningen, inte direkt till sköterskan. på det numret fanns det en telefonsvarare som sa att distriktssköterskemottagningen var helt stängd på torsdagar. välkommen åter i morgon mellan 8 och 9 ...

kul om det meddelandet hade funnits på den andra telefonen också!

men jag kom igång med mitt beting för idag. nu är klockan nästan 21 och nu stänger jag igen datorn. jag är nästan klar med hela boken - i alla fall utkastet! några bilder skall bara bytas ut.

så jag får känna mig nöjd med dagen i alla fall. bestämmer jag.

Kommentarer
Postat av: alex

var med i tävlingen på min blogg:D

2008-03-27 @ 20:58:20
URL: http://amethyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0