någon som saknat mig?

har inte varit inne på den här sidan på "evigheter". hade ju lite annat för mig i slutet av sommaren och sedan fick jag ett vik på kulturskolan, och sedan, ja, det rullade på...

har också börjat mikroblogga, som är så inne och hajpat nu. riktigt kul, när man inte har några arbetskamrater omkring sig, det har räddat min psykiska hälsa många gånger. alltid någon att prata med.

men det slår mig att det aldrig är för sent att börja igen. många av mina bloggykompisar håller igång fyra, fem olika bloggar om olika saker. så ok, här kommer jag!

ikväll tittar jag på babel, där man bl a skall prata om bloggen som fenomen. där medverkar en av mina bloggykompisar, självaste mymlan.

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Slänger in dig i RSS-feeden nu när du börjat skriva här igen. Passar på att slänga in den andra oxå som jag uppenbarligen lyckats fippla bort.

2009-03-05 @ 10:31:21
URL: http://beastankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0