ett intressant samtal

i kväll blev det ett intressant samtal på bloggy angående morgondagens sändning av "på nätet" i p1.

vad händer med alla elektroniska avtryck man gör hela tiden om man plötsligt dör?

koder till banken, tidningsprenumerationer osv går ju alltid att få ut för den som sköter dödsboet. men t ex bloggar, hur vill jag göra med dem?

jag har inte tänkt på det förut.

men jag ville nog att mina bloggar ligger kvar på nätet för alla som vill läsa dem även efter min död. jag ska skriva ett utkast till blogginlägg och koderna till mina bloggar och lägga i ett kuvert, som någon får hitta när jag är död.

frågan är vem som kan tänkas göra det åt mig. min närmaste omgivning är inte så "blogg-minded"...

hm. jag får nog fundera på det ett tag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0