underhållande vinkling

fastän det är ett par år sedan jag lämnade tonåren bakom mig händer det ibland att jag läser GP's ungdomssidor under namnet graffitti. det är ju egentligen ungdomar som skriver för ungdomar, men ibland är det roliga vinklingar som är lite ovanliga.

idag hade de ett stort mittuppslagsreportage om världens rikaste tonåringar. men i stället för att beskriva hur de lever, vilka märkesprylar de föredrar etc, så hade de räknat ut vad de skulle kunna göra med alla sina pengar. om de ville, alltså.

daniel radcliffe (harry potter på film) skulle till exempel kunna äta chokladbollar oavbrutet, natt och dag, fram till juni 2013. abigail breslin (little miss sunshine) skulle kunna gå på liseberg med guldpass som räcker i 7228 år.

så'na tankar tycker jag är lite roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0