och igår

råkade jag tappa min mobil på ett mycket blött ställe. snabbt som ögat var jag nere och fiskade upp den och kollade, jo, den funkade.

lade den på tork en stund - men sedan funkade den inte! panik! k har ju råkat ut för precis samma grej och fick köpa ny mobil, men han var nog inte lika snabb att fiska upp den tror jag.

i alla fall så plockade jag ur allt löst; batteri, simkort, minneskort och skyddslucka och lät mobilen stå på tork över natten.

och i morse så fungerade den - fast displayen ser en liten aning konstig ut. fast det går kanske bort på lite sikt. lättnad! har inte lust att lägga mina surt förvärvade kronor på en ny mobil just nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0