jätteroligt

att ni är så många som läser min blogg! ni är så välkomna!

enligt min statistiksida bakom bloggen så är ni en imponerande hop som hittar hit. tyvärr ser jag inte om det är mest helt unika besökare eller många som återkommer regelbundet. det skulle också vara kul att se om det är besök av ett specifikt inlägg pga att jag har länkat till någon tidningsartikel eller registrerat mig på nybloggat.se, eller om man läser flera inlägg efter varandra.

jag ser bara antal besök samt antal unika besök varje dag.

även om det verkar som jag skriver lite hipp som happ, så har jag ett visst system i den här bloggen. jag försöker göra mina inlägg fristående, om inte, så länkar jag till de inlägg som de hör ihop med. annars blir det ju obegripligt att bara hoppa in och läsa ett inlägg. jag försöker också att länka till mina informationskällor på ett sådant sätt så att man inte måste surfa in på länken för att fatta vad mitt inlägg handlar om. mer för att kolla fakta och ev läsa mer om man är intresserad. ibland undrar jag om jag lyckas - jag själv vet ju hur jag tänker och associerar, men hur tänker du? kommentera gärna!

. . . fast jag kanske är för ambitiös. . .?

Kommentarer
Postat av: Sara

Har me fått sån respons:) igår va de besöksrekord....visst blir man lite extra happy? :)
Ha en bra dag! och kan du nått om teknik få du gärna kolla in min blogg just idag:)

2008-03-07 @ 12:14:27
URL: http://snoangeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0