ibland blir jag så stolt

nyss läste jag på alexandra pascalidous blogg att hon hade samma språkval och samma matteintresse (eller brist på) som jag. typ samma betyg också faktiskt. (undantaget grekiskan, förstås, som jag har kvar!)

annars har vi inte mycket gemensamt.

på en annan blogg hittade jag en länk till de käcka klockorna som tickar omkring på webplatser lite varstans. kul, kul. och de fanns i massor av roliga stilar. klicka på klockan uppe till höger och kolla själv! och försök sedan lägga in den i kodmallen . . . hej och hå! men jag har ju gått kursen i webdesign, så jag ska åtminstone kunna ändra en simpel bloggdesign!!!!

klick fram och tillbaka, skärskådande av kodmallar och sidmallar och plötsligt förstod jag! heureka! (ja, alexandra, en aning grekiska kan jag ändå!)

nu är jag stolt för två saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0