beklagar

alla ni som varit inne och kollat idag. har faktiskt inte hunnit, för det har gått i ett här. när middagsgästerna hade gått hem ville sonen ha hjälp med att via photoshop placera en tatuering på sin rygg. foto på foto, alltså. det visade sig vara väldigt knepigt, för det skulle "warpas" hit och dit och minsta skugga skulle vara rätt osv. så vi har suttit med det i drygt två timmar nu, innan han slutligen blev (nästan) nöjd.

så, detta mitt uteblivna bloggande idag har absolut ingenting med "skrällen" igår att göra - att jag tippade såpass fel! så nu är vi schlager-chockade också. men i och för sig, jag trodde ju på sibel, så 50% rätt är bättre än noll!

nu kan det gå hur som helst. men lite synd om carola och andreas tycker jag i alla fall i det här läget. inte bara vad gäller media-pressen. så pass etablerade artister har ju ett helt företag runt omkring sig, så om de skall ställa upp i en sådan här tävling måste de ju boka in alla datum i förväg ifall, ifall. det är ju lite skillnad om man jobbar med en biroll i en muskal, där man har ersättare som snabbt kan hoppa in om man går vidare.

å andra sidan har de säkert bokningar så de klarar sig ändå, det är nog alltid någon arrangör som blir glad för en "sista-minuten-bokning" om det skulle bli någon lucka.

och i globen kan det gå precis hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0