kändisar

det är inte många av dagens "kändisar" som jag skulle vilja träffa och äta middag med.

jag menar, vad skulle jag prata med carolina gynning om? mikael persbrandt? eller paris hilton, victoria beckham och tom cruise?

nä, i så fall får det vara med en annan typ av människor. typ björn skifs, han verkar trevlig. eller fredrik lindström, han är nog tillräckligt smart-töntig för att vara kul. . . tjejer? tja, pia johansson och sissela kyhle kanske? annika lantz?

men det finns förstås lysande undantag även bland det yngre gardet. en tjej som är supersnygg och proffsig men ändå alltid verkar vara sig själv är anna sahlin.  söta lilla anna i bullerbyn som växte upp och tog oss med storm när det visade sig att hon kunde sjunga också! hon och jag har nog även en del gemensamt (alltså inte de attribut jag tillskrev henne nyss i första hand).  i en intervju i dn säger hon bl a : jag vill inte behöva välja lag - jag vill göra allt. så känner jag också ibland när folk vill stoppa in mig i fack, för att komma underfund med mig.

därför tänker jag ha kvar mitt företag som "bisyssla" även om jag nu får det där roliga och omväxlande jobbet som jag skall på intervju till på onsdag. för då får jag lov att göra "extra allt" om jag skulle vilja. 

hur blir det, skall jag träffa några kändisar snart, tro? jag gjorde ju det för inte så länge sedan, faktiskt. . . lever fortfarande på det. . .

men jag tänkte ju åka till skara om några dagar och "nätverka" - det blir väl en träff med bert, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0