fotokurs 1

jaha, då var det ett tag sedan igen, men nu tänkte jag använda den här lilla lagombloggen lite mer igen. jag har börjat på en alldeles lagom fotokurs, eller "fotografi och visuell kommunikation 7,5 hp" som den formellt heter.

i första lektionen fick vi som "läxa" dels att studera bilder som vi tycker är fängslande, dels att gå ut och plåta, plåta, plåta - bra och dåligt. bara för att få igång färdigheten.

dessa bilder kunde vi för skojs skull samla i en "bilddagbok", föreslog läraren, men jag tänkte att jag har ju mina bloggar redan så varför börja med något nytt? om man vill kan man ju göra en bok av dem sedan.

idag gick jag en promenad längs hjo-åns dalgång för att se hur långt hösten hade kommit. resultatet blev bl a de här bilderna. tyvärr lade batteriet av innan jag hann hem, men det är saker som händer.












Kommentarer
Postat av: VALDRIN

nice pics

2009-11-14 @ 19:03:10
URL: http://valdrinhoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0