hjärnsläpp

skulle slänga ihop en presentation snabbt och lätt. det skulle gå på nolltid var det tänkt. och inte mycket jobb skulle jag lägga ner på den heller, hade jag bestämt.

jag gör verkligen presentationer alldeles för sällan. och när jag gör så får det bli i power point, som jag ju faktiskt har utbildning i. men det var jättelänge sen jag gjorde något, säkert i november - 4 månader typ.

men vilket hjärnsläpp man kan få!

satt säkert tio minuter och undrade hur jag skulle få punkterna inseglande en och en i stället för alla på en gång. det är ju så himla simpelt. och där satt jag med världens tommaste skalle.

var tvungen att gå ifrån en stund och göra annat. när jag kom tillbaka och satte mig hittade jag förstås "anpassad animering" omedelbart.

nästan så man skäms lite alldeles för sig själv... tala inte om det för någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0