skrubbsår på knät

man vet aldrig vad som skall hända i staden lagom.

häromdagen när jag gick ut för att gående ta mig från a till b, gick jag på en av de lite knöligare trottoarerna, på en av de mindre trafikerade vägarna. jag tyckte jag gick försiktigt.

men plötsligt trampade jag fel och stöp rätt i marken. vad dum man känner sig!

första reaktionen: undrar om någon såg mig, det måste ha sett jätteknäppt ut! och så fort upp på fötter. därefter: undrar om jag skadade mig?

jo, det blödde på knät, men kläderna höll. och efteråt såg jag att jag fått några blåmärken. så jag kom undan ganska lindrigt.

men jag undrar när jag hade skrubbsår på knät sist? någon gång under förra seklet måste det ha varit i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0