teknikstress

då har man sökt två nya tjänster, då.

det är så irriterande när man, som jag, har ett jättesnyggt uppställt cv som bara är att skicka iväg som bilaga, måste sitta och plita av alla uppgifter bara för att de har ett webformulär. . . men förmodligen vill de snabbare kunna hitta de uppgifter som är relevanta för tjänsten.

så det har tagit mycket längre tid än vad jag hade tänkt.

nu måste det ätas. sedan kommer vännen i hit en sväng, när hon har varit och klippt sig i salongen ett par hus härifrån. bäst att passa på! hon bor ju en hel kvarts gångväg härifrån. . .

är det någon som undrar hur det går i huset mitt emot, så står fortfarande balkongdörren öppen natt och dag, men det har skymtat en människa därinne (hon som tog hand om taxen?) och i natt när jag var uppe och vankade lyste en lampa i köket. det kanske finns larm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0