skit, skit, skit, skit...

det finns en scen i fyra bröllop och en begravning där hugh grant står i sakristian i kyrkan och kommer på att han håller på att göra världens dumhet. då säger han en rad med fula ord.

jag känner också för att säga en rad med fula ord just nu, men eftersom jag inte använder så jättefula ord, så får det bli det alldeles för tama "skit".

för en stund sedan öppnade jag mailen och skulle bara kolla snabbt om något hade hänt. den färska pastan ligger snällt och väntar på att hoppa ner i det kokande vattnet och tillbehören är klara. may the guests arrive!

då har jag fått ett mail där det står att jobbet jag trodde skulle bli mitt inte verkar bli något jobb alls.


SKIIIIIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0