lyssna på radio

är bra, för då kan man göra saker samtidigt.

om jag sitter vid datorn brukar jag passa på att lyssna på något ur 30-dagarsarkivet, som jag har missat.
ofta är det program ur p4, eftersom jag oftast har på p1 på den vanliga radion.

nu har jag hittat ett jättebra program att lyssna på. det är mannheimer & tengby (ja, anna och tomas) som slagit sina påsar ihop till något som inte är en advokatbyrå utan mer som ett radioprogram. nu fungerar inte länkandet, men adressen till deras sida är denna: http://www.sr.se/cgi-bin/p4/nyhetssidor/index.asp?nyheter=1&ProgramID=3076

programmet sänds på söndagsmorgonen kl 8, vilket är en lite jobbig tid, tycker jag. jag lyssnar hellre på deras småprat om kultur, tv, olika företeelser i samhället osv när jag hinner sitta i lugn och ro. till exempel nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0