innehåll

bör finnas i varje blogginlägg. det tycker i alla fall jag.

enligt en ganska ny undersökning är vi kvinnor mest intresserade av att läsa modebloggar, därefter vardagsbetraktelser följt av foto- och konstbloggar.

sedan jag startade denna lagomblogg har jag läst lite fler "andra bloggar" än jag brukar. alltså andra än de jag är personligt bekant med författaren till.

bland de mest aktiva bloggarna finns det påfallande många som visserligen lägger in många inslag varje dag, men som inte innehåller någonting. bara lite bokstäver.

ord är som bekant mer än tre bokstäver.

jag tycker det är mycket märkligt att man kan få flera tiotals kommentarer på ett inlägg som lyder (ungefär): "nu tror jag det är dags att äta en banan. mums." eller "funderar på om jag ska gå och tvätta håret. vad tycker ni?"

jag använder gärna min tid till att sätta mig in i andras vardag, det är inte det. men lite mera substans, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0