hm, intressant

en liten tanke om statistik. den här bloggen har en besöksräknare. under hela vintern, när jag inte har gjort ett enda nytt inlägg, står det ändå att jag har haft en unik besökare dagligen.

en enda besökare.

är det någon som har lagt den här bloggen som startsida? är det någon som har fastnat så för just den här bloggen bland alla hundratusentals bloggar som skrivs bara i sverige, så att h*n oförtröttligt går in och kollar efter nya inlägg. varje dag. eller är det bara någon sorts grundinställning, att det alltid står på minst en besökare?

inte vet jag. men jag skriver i alla fall min lagomblogg för den enda besökaren. välkommen. ja, det kan vara du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0