grå söndag

och det kvittar hur många timmar man "fick sova" i natt. man är lika trött ändå.

efter att ha satsat hela energin på att laga söndagsmiddag åt den närmaste familjen drabbas man av någon sorts paltkoma och blir sittande framför datorn. och är ännu tröttare.

kollar lite bloggar och facebook. kollar almanackan hur det ser ut; kan jag åka till dottern och hjälpa henne packa ihop en extra tur innan det är dags att flytta. det ser trångt ut, fast det är sju veckor kvar. men med lite planering kan man kanske hitta någon vardag.

går in på spotify och hittar ett antal spår med kalle sändare. tar en nostalgitripp bland gris- och skridskoföreningen och kinesiskt julbord. en liten ljusglimt denna grå söndag.

till slut sätter jag mig och gör ett inlägg på denna blogg. ett inlägg som mot mina principer inte handlar om någonting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0