en halvtimme kvar

antikrundan har varit i staden lagom och gjort program.  två program. kommunledningen var lyrisk, tänk så mycket reklam för staden och så många som skulle komma hit!

eftr första programmets sänndning var besvikelsen stor bland folket på sta'n och på insändarsidorna. de vyer som visades från staden var ett folktomt torg och ett mycket snabbt och litet svep över stadsbilden. för övrigt exteriörbilder frå kön utanför guldkrokshallen, den idrottshall där de höll till med värderingen. det finns ju så otroligt många roliga och vackra saker att visa här!

nu hoppades vi förstås på program #2. som sändes i går. jag var borta på ett jobbrelaterat möte igår och missade det hela, så nu bänkar jag mig för reprisen om en halvtimme. ja, jag vet att svt play finns, men jag behöver ändå avsluta mitt arbete och ta en paus från datorn nu.

något bättre än ett kort svep och insidan av en gympasal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0