tro dom inte!

jag har just läst ut en bok som jag måste rekommendera alla mina läsare. den heter just "tro dom inte!" och är skriven av lars karlander (schibsted förlagen)

författaren avlivar effektivt ett antal moderna myter i värsta klintberg-stil, men avslutar boken med en sjustegsmodell för effektivare informationsprövning och -hantering i vardagen, på kort och lång sikt.

läs den, och du kommer att bli en olidlig besserwisser, som ifrågasätter allt dina vänner säger, och alltid läser artiklar och ser nyheter med mycket skeptiska ögon - var fick de det här ifrån? varför skriver de just detta? just nu?

jag var en sådan redan innan jag läste boken ...

Kommentarer
Postat av: alex

svar: tack för att du är med och tävlar i min blogg, usch vad tråkigt, har själv blivit nekad x antal gånger av olika företag och då känner man sig så himla trist ibland, men hoppas du får en bra dag ändå:)

2008-03-28 @ 15:59:37
URL: http://amethyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0