hur ser en sådan här person ut?

i mitt dammsugande av marknaden efter olika jobb inom kommunikationsområdet hittar man ibland helt sanslösa "önskelistor".

en sådan här person skulle jag bra gärna vilja träffa!

du skall vara noggrann, engagerad, flexibel, engagerad, kommunikativ, lyhörd, ha en egen motor och vara positiv. du skall också ställa höga krav på dig själv! du skall vara beslutsam och leverera det du lovat. det gäller att se lösningarna inte problemen. ibland gäller det att lyfta blicken och se helheten.


vi söker dig som har akademisk utbildning från ekonomi, teknik, ekonomi och  juridik, teknik och ekonomi, marknadsföring, IT eller beteendevetare eller liknande. du skall helst vara yngre och i början av din karriär med skiftande erfarenhet från ett eller flera jobb. du skall ha några års arbetslivserfarenhet inom kommunikation, teknologi, tillverkning, konsumentprodukter, detaljhandel och business to business gärna inom någon form av affärsutveckling, projektledning eller erfarenhet från förhandling och inköp, men även andra erfarenheter är naturligtvis också intressanta! du är väl förtrogen i hur projekt bedrivs på ett effektivt sätt. flytande engelska i tal och skrift är ett måste! internationell erfarenhet i olika former är ett stort plus. (mina understrykningar, annonsörens fetstil)

jag tror jag sätter mig och virkar en stund ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0