skriva en bok

så, nu har jag publicerat det första kapitlet. man hade ett antal förutsättningar, miljö och personer som måste vara med, så det var inte helt enkelt att veta i vilken ände man skulle börja.

mitt kapitel kommer nog in i morgon, för redaktörerna måste granska det först så det inte är "stötande". det ligger redan nästan 40 bidrag där, och det är bortåt 400 som deltar. ja, jestanes. . . men i morgon kl 24 00 är det deadline. så gå gärna in på onsdag och läs bidragen och betygsätt mellan 1 och 5. jag säger inte vilket som är mitt, så blir det inget fusk. bra, va?

du hittar tävlingen här

gå in på "besök" , klicka på "krasch" (första kapitlet) och den orange pilen. då kommer det upp sidor med alla bidrag. klicka på det du vill läsa och betygsätt genom att markera antal stjärnor nedanför texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0