på tv ikväll

är det premiär för det filmade radioprogrammet lantz i p4. lite knäpp idé, men det har gått förut och funkar förvånansvärt bra. tv2 19.30.

kl 20 00 spelar jag in på spåret eftersom det är k's favoritprogram och han inte kommer hem från stockholm förrän mitt i. och jag får bestämma själv till kl 21 00, då blir det 2900 happiness, den nya danska serien. jag såg första avsnittet och har missat flera sedan, men danska serier brukar vara bra. även om det inte blir någon ny "matador".

sedan lär vi kolla in det inspelade programmet, k kan/vill nog inte hålla på det.

därefter får vi se, fredagskvällarna brukar vara ganska korta hos oss, av förklarliga skäl. det är jobbigt att ha två jobb och pendla från kust till kust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0