lite ledsen

inte arg och inte ens irriterad, men ändå.

för en stund sedan fick jag veta att ett jobb som jag hade tänkt lite flyktigt att där skulle man kunna erbjuda sig att göra en insats - där hade redan en annan tjej hunnit erbjuda sina tjänster och företagaren hade ingen aning om att jag fanns på mycket närmare håll.

och alldeles nyss fick jag veta att en företagare som jag hade erbjudit mig att göra saker åt, och till ett mycket bra pris - där hade en av mina konkurrenter gjort vissa av de sakerna helt gratis. . . som har ett företag som går jättebra och inte behöver göra saker gratis eller till underpris för att marknadsföra sig.

man blir lite trött. jag har inte råd att annonsera ens. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0