ja, ja, jag ger mig väl då!

det får väl bli ett inlägg om dagen idag - alla hjärtans dag, st valentines day eller vad man nu vill kalla den.

men det får bli kort. jag har tre ansökningar att skriva.

först lite statistik. svd är suveräna på snygg grafik.

varför inte lite it och telecom? allt kan vinklas i kärlekens tecken... fast mer traditionell är förstås den röda rosen eller någon annan liten present? men det är bättre att köpa en tulpan om man vill vara klimatsmart. och ekonomisk.

Som ni ser är det husorganet svd som står för alla journalistiska bidrag idag. men det är förfärligt svårt att hitta artiklarna på nätet när man vill dela med sig av det man sett i tidningen. varför har artiklarna inte samma rubrik när man söker på websajten? förmodligen har inte svd's webdesigners läst boken don't make me think av steven krug; en av de bästa och mest lättillgängliga böckerna som finns när det handlar om att göra en websajt tillgänglig. detta var en parentes.

här tänkte jag lägga in lite musik. men jag får be sonen t att hjälpa mig att få in den i min datorburk. den kanske kommer senare under dagen om det lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0