ur form

de här senaste dagarna när jag har varit utan dator respektive bredband hänger fortfarande i.

jag har kommit ur rytmen i bloggandet, känner jag, nu vill det till krafttag!

jag har ju ett ansvar mot mina läsare! ni har ju varit väldans många vissa dagar - undrar om jag känner er, eller om ni läser för att det faktiskt kan stå något intressant här?

det lär jag aldrig få veta.

om en liten stund kommer författaren till den bok jag strax har redigerat färdigt. hon skall titta om hon tycker det är OK, så vi kan skicka den till trycket. alltid lika spännande! hon har godkänt delarna, så nu gäller det att se helheten!
måste nog dammsuga och dra ett tag på toaletten innan hon kommer. säga vad man vill om "städtanterna" på TV4 - på mig har det gett effekt! idag har hela garderoben åkt ut på vädring, och jag har slängt min älsklingskappa från 1994, som jag inte har använt de senaste 5 åren ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0