oooh, vad jag är teknisk!

varje gång jag är inne i mallen och ändrar i koden så känns det som om jag är på en annan planet.

jag är otroligt imponerad av att jag faktiskt begriper vad det är jag gör. åtminstone ibland. ni ser att jag fixade in sommartiden, va?

jag är nämligen uppvuxen utan varken mobiltelefon, mp3-spelare eller hemdator med allt som därtill hör.

jag köpte min första kassettbandspelare för 198:- när jag var 13 år och en cd-spelare (som var en kombination av lp-, kassett- och cd-spelare) när jag var 30.

i förrgår installerade jag min nya skanner, och en lp-spelare som jag kan föra över mina gamla lp till digitalinspelningar genom. allt går i cirklar. och att jag numera har datorn som mitt viktigaste arbetsredskap skulle jag aldrig ha drömt om när jag gick på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0